Kim Vermeulen

Bezoek nieuwe iThemba School in de wijk

Aan de rand van Capricorn is een nieuwe lagere school geopend waar zo’n 700 kinderen onderwijs krijgen. Een aantal van ‘onze’ kinderen gaat naar deze school. We hebben een rondleiding gehad van Matthew en we waren onder de indruk van deze school. Matthew komt al sinds 2007 bij ons programma en is inmiddels 22 jaar. Matthew heeft recent zijn studie afgerond en werkt als vrijwilliger op deze school tot hij een betaalde baan vindt. We zijn trots dat we als Stichting een steentje hebben kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van Matthew.

Chris gaat binnenkort met de rector van de iThemba School in gesprek om te onderzoeken of er mogelijkheden zijn om samen te werken. Zo vergroten we de impact van ons programma en ondersteunen we meer kinderen in hun ontwikkeling.

18 weergaven0 opmerkingen